Ff varmt och soligt……

så jag njuter i fulla drag.Igår tog vi en sväng till staden .Vi väntade till lite på e.f. eftersom det var så varmt och man vill ju inte sitta i bilen i onödan 🙂 Skulle handla färg ,trekanstslist m.m. Willys fick också besök eftersom det var slut på lite grejer i skafferi och kyl. Inhandlade även surströmmingsburk får se om vi får något sällskap att äta delikatessen med eller om vi tar det i ensamhet.

I dag har jag klippt halva gräsmattan och Mäster halva det är så mycket nu så vi delar på bördan 🙂 Varit på återvinningen med sopor.Dammsugaren åkte fram också eftersom dammråttorna dansade hambo i sovrummet så var det av nöden tvunget.Matlagning och disk och allt det andra vanliga så har även denna dagen tagit slut.

Nu ska jag kolla på film Eat pray love med en av mina favoriter Julia Roberts.

Må så gott och puss o kram ♥

Om anithakj

Maka Mor Mormor och Gammo Hur vanlig som helst.
Detta inlägg publicerades i Dagligt babbel..... Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ff varmt och soligt……

  1. irisnilsson skriver:

    Jodå, ni får nog hjälp med surfesken 🙂

    Gilla

  2. ninni1960 skriver:

    Visst var den bra? Filmen menar jag. Julia Roberts är också min favorit. Men den där filmen fick jag titta på själv för det var inget C var intresserad av. Han är lite svårflirtad då det gäller filmer men ibland så hittar jag på sånt även han vill se.
    Kram.

    Gilla

  3. anithakj skriver:

    Ja jag fick också kolla själv hihihi JA den var jättebra.

    Gilla

Lämna en kommentar